24 Aralık 2007

Microsoft klavyeyle döveceksin bunları!

Şu satırları yazarken film kopyalıyorum bir yandan, çok seviyorum ben kopya şeyleri. Önce korsan film alıyorum, emek hırsızlığına doymuyorum bir de kopyalayıp eşe dosta dağıtıyorum. Korsana hayır kampanyasına "hayır" diyorum. Özellikle sanat filmlerini(lan sanki öteki filmler sanat kategorisinin dışında) korsan izliyorum, viski-kebap havası yakalıyorum. Böyle de cibiliyetsiz bir insanım işte. Uça uça da konudan konuya atlıyorum, şuursuzluğun dibine vuruyorum. Bugün ışıklı klavye gördüm, işte kendisi burada ama ben gerçeğini gördüm, ellenebileninden. Loşseverler için gayet kulanışlı ve güzel görünümlü bir icat. Ben klavyeye bakmadan da yazabiliyorum ama elleri bir kere klavyeden kaldırıp geri koydumu öncelikle sol yüzük parmağım ile "A"yı, sağ serçe parmağım ile de "i"yi bulabilmem lazım ondan sonra gerisi geliyor. İlk seferde bulamazsam deneme yanılma yöntemini kullanıyorum zifiri karanlıkta, can sıkıyor. Ondan bir sorayım fiyatını, uygunsa alayım dedim. Vitrinden kopup dükkana girdim. Klavyenin fiyatını sorduğum adam bana o klavye yetmiş dolar ama sana altmış milyona veririm dedi. N'oluyoruz lan diyerekten dondum bir an. Neden bana altmış yetele ki. Dükkana hayatımda ilk defa ayak basmışım. Lan hani efendi görünümlü bir insan olsam, amca efendi gördü iyilik yapıyor diyicem ama o da yok. Zerre efendilik yok benim sıfatımda, şu sağ tarafta "Bu ne lan!" başlığı altındaki resim varya, işte ben sürekli o şekilde geziyorum. Böyle yan yan bakarak konuşuyorum insanlarla, sürekli bir hınzır ifade katıyorum suratıma, her an bir pislik yapabilecekmiş gibi gözüküyorum. O dakika klavyeyi kucaklayıp kaçsam kimse şaşırmaz yani öyle pis bakıyorum. Ayriyetten Frisby marka klavye nası yetmiş dolar orası da acayip, hayatımda duymamışım markayı. Neon ışıklarının oluşu güzel de ee oha yani. Yukarıdaki linke bakarsanız klavyenin gerçek fiyatının 19$ olduğunu da görürsünüz, o anda farketmedim ama herif cidden tecavüze yeltenmiş, 3 katı fiyat biçmiş pezevenk! Tam vazgeçip çıkıyordum dışarı gözüme üzerine fotoğraf basılmış kupalar ilişti, hani içine su koyunca üzerindeki resim belirgin olanlarından. Bir süredir almayı planladığım bir hediye olduğundan "bunları kaça yapıyorsunuz?" diye sordum. Adam durdu bir süre düşündü, otuzbeş milyon! dedi. İlla sikeceksin yani, sikmeden göndermeyeceksin dedim, çıktım oradan.
Eveet gönül dostları yarı açık, yarı kapalı mekanlarda gerçekleşmiş bir maceranın daha sonuna geldik. Bir dahaki sefere tümüyle kapalı mekanlarda geçmiş(salon, mutfak, tuvalet, battaniyenin altı gibi) asab bozmayan bir macerada görüşmek dileğiyle esen kalın, mutlu kalın. O it herifin de taa onnagoym! yavşaklık etmese şimdi neon ışıklı klavyemle yazıyor olacaktım. Neyse artık başka bir yerde bulurum aynısından gerçek fiyatına.

Cevval diyor ki:
Bir klavye, kendini geliştirip dünyayı ele geçirebilse dahi 60 YTL etmez, feyzal!
Sırf güncellemiş olmak için bloguna yazı ekleme, ibret al

4 ötmük:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

ama oıdu mu şimdi ya. hiç mi orjinaI bir şey aImazsınız. kınıyorum sizi cık cık cık...=) efendim şimdi gördüm o kıwwyi. inanırmısınız benim dizüstü dizüstüIükten çıktı. kendisini masa üstü oıarak kuIIanır oIdum. ekran kIawyesi kuIIanıyorum benim kIawyenin aIfabesi 27dir =) şimdi bIuetoothIu bir kIawye aIim diye düşüyordum ama bu da güzeImiş.

D!mple Rock dedi ki...

ohooo, bende korsana karsı olsaydm smdiye bütün harçlığımı dvd ve ktaplara yatrms olurdm. ama bn napıorum? okul ktphanemi ve skak bası cd cileri kllanıorm. bska trlü o kdr flm izleyemem ztn. bzen de internetten izliorm. ama dier traftan da bir metn yazarı adayı, reklamclık ögrencisi olarak korsana hayıra hayır diyorsam snn gbii, ilerde yazmayı tsarladğm ktaplarım için de kndi kyumu kazmş saylrm.

uh. =/

D!mple Rock dedi ki...

buarada az evvel eanlat taki hkayeni okudum brdan yönlendirilerek. Aspritör davlumbaz sözcükleri arasında yıllardır gel gitler yasıyorum. hep aklıma arastrıp ögrenmek geliyor ancak ya unutuyorumm yada azgn arastrmacı ruhum o gün aksam sefasnda oluyor. smdi öğrenicem! tam su anda! sna sölemicem ki, arastrmacı ruhun hazıra alışmasn die :P

son bişey, hkayeni beendim.
Çok beğendim. olay zinciri super.
Matt Damon kısmına ktlendm. Alakayı kuramadm ama lazm da değil.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Şerefsizler zaten öyle küçük teknobakkallar bi müşteri geldi mi kaz gibi yoluyorlar. Safın teki kansa dediklerine adam günü kapatıyor zaten...