31 Aralık 2007

Yapay deyip geçme, o da can!

Cipsim vardı, filmim yoktu, ben de açtım cipsi yiyorum şimdi. Yağlı yağlı parmaklarla klavye kullanıyorum, kafam da acaip kaşınıyor kaşımamak için kendimi zor tutuyorum. İşte böyle zorluklar yaşıyorum ben size bir şeyler anlatırken. Neyse esas konuya geleyim, ilkinden pek farklı değil tabi uyarıyorum, Winamp'im canlandı!
Felaket tırsmaya başladım, Winamp bildiğin canlı, açık açık sohbet ediyor, mesaj veriyor yani. Salıyorum Winamp'i shuffle'a("rasgeleye" desem anlamayacaktınız) hop bir parça düşünüyorum, anında çalıyor Winamp. Yeri geliyor hislerime tercüman oluyor. Geçenlerde sevdiceğimle konuşurken oldu, tesadüfü mümkün olmayan deneyimler yaşadım, diyaloğun gidişine göre yayın yaptı Winamp, bir ara "dio-another lie" çaldı bana yalan mı söylüyorsun? diye çıkıştım sevdiğime, bozuldu. Haklı tabi, biri bana blendırım saat yönünün tersine dönmeye başladı, sen kesin benim hakkımda bir hinlik düşünüyorsun dese ben onun manyak olduğuna kanaat getirir, terkederim ortamı. Böyle de sabırlı, anlayışlı bir eş seçmişim kendime hala aynı mevkide duruyor. Neyse asıl konuya geleyim; Winamp'im dünyayı ele geçirdi! şaka lan şaka geçirmedi ama bu hızla giderse geçirebilir, hiç şaşırmam. Kafamı kaşıdım, gidip yıkasam mı acaba. Yağlı yağlı, bitlenicem lan şurada iki saçmalayacam diye, saçmalıyorum diyorum ama inanması güç olduğu için öyle diyorum yoksa Winamp'im cidden canlı yani. Bu arada ekleyeyim hani bu tesadüfler öyle 10 parça arasından gerçekleşmiyor, playlist'imde tam 17242 parça dizili(şimdi baktım). Update edicem ama durum kötüleşir diye korkuyorum. Silip yeniden kursam, bu sefer de cana kıymak hiç olmaz. Cidden tırsıyorum he şaka değil.

Cevval diyor ki:

Canlanan programın varsa söyle, sırrını birlikte çözelim!
Önümüzdeki 1 hafta boyunca Media Player ile müzik dinle, sonuçları bana bildir!

4 ötmük:

Adsız dedi ki...

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=winamp+shuffle+mucizesi

Fatih Dayan dedi ki...

benim winampım da bi ara bilgeleşmişti. Hatta götüm kalkıyordu sadece düşünerek şarkı seçebiliyorum diye amq.

nahnu aferin eksisozluk okuyorsun.

Adsız dedi ki...

Vay anasını işe bak.
İyi de bizim winamp ne vakit akıllanacak?

Cevval Portakal: dedi ki...

Sözlükte o entryleri giren 12 kişiye ulaşabilirsem. Winamp tarafından seçilmiş 13 kişiyi oluşturup, Heroes tadında maceralar yaşayabiliriz diye düşünüyorum.

Winamp'in akıllanabilmesi için önce doğru sürümü tutturmak ve gerekli meditasyon tekniklerine vakıf olabilmek gerekli. Ondan sonra dijital dünyada astral seyahat yapabilecek kıvama getiriyoruz bünyeyi. Winamp da serzenişlerimize karşılık verebiliyor, tabi eğer isterse. Meşakatli bir iş yani.