24 Nisan 2008

Mimlerden mimlere koşarım!

AKTARMALI
Bok var... Sabah orada olmam gerekliymiş bik bik bik...
Sabah orada gözleri torba, ağzı kuru, iki kelimeyi bir araya getiremeyen uykulu bir mal proje tanıtacak, bilmiyor mu?. İki gündür uyumamışım.
Son ana iş sıkıştırıp, bir de emir vermeye kalkıyor ya en sinir bozucusu da o. Yanımdaki iğrenç herif de yine horlamaya başladı. Nasıl kötü bir güne başladım yarabbim. Beni hiç uyutmayan üç günlük bir kötü gün. Adam gibi bir yatakta uyanana kadar da devam edecek. Al sana bir dirsek daha, çam yarması! Kapmış zaten cam kenarını.
Susadım lan ben, nerede kaldı bu piç kurusu! Tuşa basalı iki saat oldu. İşin değil mi bu senin, uyuma orada sıpa.
-Buyrun efendim.
-Su alabilir miyim?(heleşükür)
-Hemen getiriyorum.
Yine gidip uyuma da orada.
Bütün otobüs uyuyor mışıl mışıl. Kendimi bildim bileli ne oturur vaziyette, ne de bir vasıta da uyuyamamışımdır. Şu sakallı dingil yana kıvrılmış, bir de öyle mi denesem, belki olur. Salyalarını koltuğa akıta akıta nasıl da uyuyor, pis herif. Eee nerede kaldı bu velet. Bilerek gelmiyor, uyandırdım ya gıcıklığına oyalanıyor orada... Sen uyuzsan ben iki kere uyuzum kuntiz. İşkencelere doyurucam şimdi seni, bekle. Heh geldi.
-Kola var mı?
-Su istemiştiniz.
-Onu az önce istedim, kola var mı?

-Servis iki saat sonra başlayacak efendim.
-Kola var mı yok mu?
-Var ama servi...
-Lan bana ne servisten, bir bardak kola getiricen işte!

-Tamam efendim.
Kolayla gel, kahve istiyicem yanına ahahaha. .. Ananı ananı n'oluyo lan! Nasıl fren koydun öyle! Şöför de mi uyuyor bu otobüste .mınakoyyim yaa!
-Ayy ayy ayy gitti çocuk!
Hassk... Bir bu eksikti be. Çarptık bir şeye ama... Gidelim işte gidelim off ya, inmeyin lan otobüsten gidelim işte, uyumuyor muydunuz siz şerefsizler. Dur bakayım ne olmuş.
Off off bu ne! Sıçtık. Tavşan gibi almış vallahi altına, bisiklet bile yamuk yumuk olmuş. Cidden de çocuk bu. Ne işi var çocuğun bisikletiyle dağda. Yazık.
-Doktor yok mu? Ambülans çağırsın biri!
Ablacım doktorluk hali mi kalmış onun. Öeğğ midem bulandı he, nasıl olmuş bu böyle, şekli değişmiş adeta. Gazete filan örtün lan bare, duyarsız ibneler. Eee ne olacak şimdi...

-Pınar, otobüs kaza yaptı.........Lan yok öyle değil, çocuğa çarptık. Üç saattir ambülans bekliyoruz..........Ne biliyim nerede dağın tepesi işte. En son Afyon'da sucuk ekmek yedim, oralarda bir yerdeyim herhalde...........Sabaha yokum yani ben yetişemem daha, özürlerimi iletirsin..........İyi tamam hadi görüşürüz, şarjım bitiyor, öğlen orada olurum..........Şarj etmeye vakit mi bıraktın!.........Tamam tamam hadi öptüm...........Pınar, sinir kulaklarımdan çıkıyor, delirtme beni, kapa şunu!
Lan boşu boşuna çektiğim çileye bak. Karınla iş arkadaşı olursan böyle olur. Çocuk, senin de ne işin var dağın tepesinde, kendi canından oldun, benim de ömrümden ömür aldın şurada. Hakikaten, ne işi vardı burada bu çocuğun.

Sabah oldu, beş saat geçti ne bitmez çileymiş. Aaa battaniye var lan...
-Pişt muavin.
-Efendim.
-Lazım mı şu battaniye.
-O şöförlerin.
-Lazım değil yani.
-Ama o şöförleri...
-Üzerinde uyuyan olmadığına göre lazım değil, aldım ben onu.
-Ama olmaz...
-Hadi canım hadiii... Çarpmasaydınız çocuğa, otobüs kalkınca geri veririm. Giderken haber verirsin bana, şu ilerde uyuyorum.
Bunların da yeri güzelmiş he, devrilip yatıyorlar yol boyunca. Böyle VIP otobüs yapsalarya işte. Her yolcuya böyle bir mekan ayarlasalar kat kat, verirdik parasını. Neyse darmış uyunmaz burada, hava güzel açık havada daha rahat uyurum döne döne.
-Onu alamazsını...
-Çocuğum bak kızdırma beni, kaptan direksiyonda uyuyordu zaten. İşinden ederim hepinizi. Altüstü battaniyeyi aldık, ne laf yaptın... Yastık mı o? Onu da ver bakiyim.

-Ama...
-Lan kes!
Şu ilerisi iyi gibi, uzak biraz ama olsun daha iyi, düz, çimenlik. Gürültü de yok, doğaya bırakayım kendimi, hehehe.

Ohh temiz hava ne güzel aldı pis elektriği, iyi uyuttu. Gelmedi mi ambülans filan yaa. Oha saat iki! Öğlen olmuş. Bir bakayım duruma, ceset kokmuştur lan bu saate.
Lan lan lan gitmiş! Otobüs yok lan! Piç muavin! Bıraktın lan beni dağın başında, bitiricem olum senin muavinlik kariyerini. N'apıcam lan ben burada. Bir allahın kulu farketmedi mi yokluğumu. Hay .mınakoyyim başıma gelene bak.
Tüü telefonu da açık unuttuk, yemiş bataryayı. Talihime sokayım!

Aha kamyon geliyor, şu otobüse bir yetişeyim, terör estiricem yeminle! Durdu, durdurdum bu sefer.
-Ustam otobüsü kaçırdım, ne tarafa yolculuk?
-Hangi otobüs?
-Muğla Otobüsü.

-Ben de oraya gidiyorum, gel.
-Yakalar mıyız otobüsü?
-Yakalarız yakalarız, yol aynı.
Geliyorum lan muavin, gazabımdan kork!

Yakalayamayız biz otobüsü filan, böyle tıngır tıngır. Biraz daha bekleyip araba mı bulsaydım. Durmuyo ki o ipneler de. Katil tipliyiz sanki. Ohoo 2 saat geçti, varmıştır onlar. Bulucam olum seni muavin.
-Abi yük ne?
-Portakal.

-Bu mevsimde?
-Sera portakal.

-Tatsız olur be abi.
-Tatlı tatlı.
Bunda da ne muhabbet varmış, doyum olmadı. Pınar, önce muavinin sonra senin ağzına sıçıcam. Ne işlere soktun beni.

-Birader şurada bir yere uğrayalım, oradan devam ederiz.
-Abi otobüs?

-Yakalarız yakalarız. Mal bırakıcam bir yere.
.
arraaamı yakalarız.

Ev lan burası bildiğimiz, dağ evi. Buraya mal mı bırakılır. Gitti gelmedi dallama. Karnım da acıktı. Yemek mi yiyor yoksa bu içeride. Mal filan indiren de yok. Bana ayak yaptı, karnını doyuruyor çakal. İnsan bir sorar, yer misin diye. Çok acıktım lan ben. Eee sen içeride tıkınıyorsan, ben de senin portakalları yerim. Karın doyurmaz ama olsun bakalım tatlı mıymış portakallar cidden, hehehe İnip bakayım ben şu kasaya.
Nasıl açılıyor ki bu. Alengirli işmiş. Yanlardan raptiyelemişler muşambayı. Dört-beş tanesini söksem anlaşılmaz, aradan kol geçer. Heh oldu. kasa kasa portakal, hehehe.
Bu ne lan? Ayak lan bu! Biri var içeride, dur bakayım sökelim şunları iyice. Kadın bacağı, oha! Jartiyerli. Kadın var içeride. Uyuyor galiba... Hassk... Gerisi yok lan! Hass..
-Ne arıyosun birader? GÜP!


"Jeepers creepers. Where'd ya get them peepers . Jeepers creepers. Where' ya get those eyes..."
-Hilmi... ... adamı nered... buldun.

-Otobüsü kaçırmı....... otostop çeki.... ben de.
"Golly gee. When you turn them heaters on..."
-Otobüs..... çok sakat old.... Nasıl aldınız heps....
"Woe is me. Got the put my cheaters on..."
Of başım!
-Dün kaçan çocuğa çarpmış otobüs, önce şöförle muavini aldık. Yakup giydi şöförün ceketini, çiftliğe götürdü onları. Çocuğun organlar ezilmiş ama, gömdük onu orada. Çiftlikten yakılacakları getirirken, buna rastladım. Nasıl olduysa otobüsteymiş. Görmemişiz, kalmış orada.
-Gerizekalılar! Otobüs bildirmiştir kazayı, ararlar. Bunları halledip gidiyoruz. Neyse güzel para kaldırdık, son vurgun bu olsun. Öldü di mi o ?
"Where did ya get them there eyes..."
-Akıttım abi pekmezini. Napıcaz, götüreyim mi çiftliğe.
-Boşver o eksik kalsın, parçalar yakarız bunlarla birlikte.
Of başım, neyle vurduysa itoğlu it! Kanıyo başım. Allah'ım nasıl kabus bu. Film karesi gibi. Ölücem lan! Oğlum Mesut kaç buradan sonun geldi. Pınar ağzına sıçayım Pınar... Öldürecekler lan beni. Parça parça adam yakıyorlar lan burada. Yaşadığımı anlarlarsa sıçtım demektir. Çaktırma, kımıldama...
-Tamam abi, ben bi çöydüreyim sonra parçalarız.
"You're looking' sweel, dolly. I can tell, dolly."
Orsbuçocuğğ sanat yapıyor sanki, pikaptan müzik dinliyor bir yandan. Kodumn psikopatı. Kamyoncu ayısı tuvalette, kaçacaksam şimdi kaçarım anca. Bir anda koşmaya başlasam. Off başım çatlayacak! Kaçsam yakalar bunlar. Kapı da arkasında şerefsizin. Yerimden kalkabilir miyim, onu da bilmiyorum. Arkasını döndü Mesut, yap bir şeyler. Odun gibi kol bacak atıyor herif ateşe! Balta var diğer tarafta, ulaşabilir miyim? Yanık et koktu. Nereye düştüm ben böyle! Cehennemin prototipi! Pikap?
"One of your old favorite songs from way back when..."
Döndü arkasını. Al pikapı göm kafasına Mesut. Yap şunu kurtar kendini, heh şöyle sessiz sedasız kalk yerinden, usulca, sezdirmeden...
"Dolly'll never go away agaaaiiiinnn...." POT!
Fırına girdi kodumun zebanisi!
-Aaaağğğğ HİLMİİ!
Biraz da sen yan göt seni...
-Abii?
Balta benimdir.

-Hilmi, n'apıyorsun yavrum sen tuvalet fırçasıyla dikildin karşıma? Adam mı öldüreceksin elindekiyle, he? Hilmi'cim. Götün de açıkta kalmış. Bende balta var Hilmi. Yaklaş Hilmi. Kaçma canım, kaçmaa...
ZFANK!

-Alo Pınar............Hattı arkadaşımın telefonuna taktım..........Onu diyecektim, geliyorum ben birazdan...........Gürültü mü? Kamyon gürültüsü o. Kamyon geçiyor yanımdan...........Pınar ben seni balayımızda Avrupa'ya götürmüş müydüm?...........Eşşeklik etmişim o zaman, topla sen eşyalarını, Paris'e ilk uçağa iki bilet al...........Ciddiyim canım, hadi sen topla bavulunu, veya siktiret toplama yenilerini alırız Paris'den..............Hadi yavrum ben de seni seviyorum..........Evet canım ciddiyim...........Venediğe geçeriz oradan, evet ciddiyim.............Yaa Pınar, delirtme beni başım ağrıyor zaten. Uçak bileti al işte Paris'e, kapa şunu!
Organ işinde de ne para varmış. Pheyy gani gani...
-Happy End-

Pek değerli ve saygıdeğer blog insanı sayın Buzcevheri şahane bir mim dalgası başlatmış. Bize beş kelime vermiş, demiş ki bu kelimeleri kullanarak hikaye yazınız, biz de okuyalım. Ben de öyle yaptım. Kelimelerim; Pikap, raptiye, jartiyer, bisiklet ve tuvalet fırçasıydı. Beşini de çaktırmadan kullandım hikayede.
Dalga yeni başladı, bolca paslayayım da yayıldıkça yayılsın.
Kasımpatı: Diş, bardak, yelpaze, ızgara, mendil.
Okyanustaki Rüzgar: Meşale, böcek, zımpara, macun, yeşil.
Pudra: Pudra, ruj, poster, ışık, toprak.
Devrim: Çakmak, hoparlör, rüzgar, afacan, çarşaf.
KacMeE: Sifon, tarak, vinç, yelek, bayrak.

Cevval demiyor ki: Yazmak zorundasınız!

26 ötmük:

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim mim için.
Bir malt bira lütfen :D

Zeugma dedi ki...

Oh oh..Pek sevindim Cevval..Roman denemelerin başlamış.Çok da şahane olmuş.
Önce yakın bir zamanda yolculuk yaptın,başına gelenleri aynen anlatıyorsun sandım.Ama yine de karakter özelliklerinle sensin kahraman.
Öyle uzun yolculuklarda ben de hiç uyuyamam.Saatlerce uyuyanların horlamaları ve çıkardıkları pis kokuları(!)çekmek zorunda oluşum dayanılmaz bir ızdırap verir:(
Beş kelime ile hikaye yazmak işi gayet güzel fikirmiş ama kurgulama için biraz zaman gerekiyor.Okuduğumdan beri düşünüp duruyorum.Sanırım fena bişiler çıkmayacak:DD

Adsız dedi ki...

Yuhhh!Bu ne be?Bukadar uzun yazı ilk defa görüyorum deccal.İzin verirsen yarısına kadar okudum yarısını yarın okucem!Yoruldum fiyuuu! :P

Cevval Portakal: dedi ki...

@KacMee, ne demek efendim. Buyrunuz hemen bir malt bira. :D

@Kasımpatı, evet bu sefer değişik bir şey denedim. Dış ses kullanmadan, tek bir karakter üzerinden, sadece iç ses kullanarak an ve an gelişen bir hikaye kurgulamaya çalıştım. Ne kadar başarılı olabildim ondan emin değilim aslında. Deneme amaçlıydı aslında biraz.
Karakter tam olarak ben sayılmam ama ee illa ki uyku sorunu vb... benzerlikler taşıyot, o kadar olacak. :)
Esefle bekliyorum senin yazacaklarını da.

@zehirli, hocam aslında daha uzundu, biraz kırpıp kestirmeden gittim.

Adsız dedi ki...

İkinci Bölüm:
Yorumuma kalan yerden devam ediyorum!Sevgili Cevval,senin yazılarını seviyorum zaten.Mim li kelimelere gerek kalmadan hepsi ayrı bir lezzetli benim için.Şimdi bir kaç sözüm ve sorum olacak:

Sözler:
Hocam öncelikle bir yorumun birinci bölümünde "Deccal" diye yazmışım.Aslında espirisine der gizlerim bunu ama,espirisine değil salaklığına oldu.Yani gözler mi bozuldu hızlı yazcem diye mi oldu bilemiyorum.Daha öncede sevgili Kasımpatı'ya "Kazımpatı" demişim!Muahaha ne oluya bana lan?

Hikaye harika.eAnlat'a yazsadın keşkem :P

Sorular:

1-Bu hikayede geçen film varya "Jeepers creepers" Yaa ben onu üniversitedeken seyretmiştim.Film;canavar çocuğun içini oyup yüzünü kendi yüzüne geçirdiğinde bitti!Bu filmin gerçek sonumuydu?Yoksa bizim cd yarım mıydı?Yılardır arar dururum.Ararım derken bilinç altımda tabi şimdi duyunca yüzeye çıktı.Bunun 2. bölümü var mı?

Eyvallah.

Cevval Portakal: dedi ki...

Hocam ben "Deccal"i okuduğumda, gayet başarılı bir kelime oyunu olarak içimden tebrik etmiştim. Kazayla olmuş meğersem. :)
Uzun zamandır hikaye yazmamıştım, mimden bağımsız olarak yazmış olsam, yayınlayacağım yer eanlat olurdu.
Aslında bu filmin hikayesi değil. "Jeepers Creepers" bir Louis Armstrong parçası, işin içine pikap girince, çalan plağın da Louis Armstrong'unki olmasını uygun gördüm. Arada benzer kanlı canlı bir filme de ufaktan bir gönderme yapabildim böylelikle. İzlemiş olan ilişkilendirir diyerekten. Amacıma da ulaşmışım.
Film insanların parçalarını yiyerek, o parçaları bünyesine katan bir yaratığı anlatıyordu. Çocuğun içini de o yüzden boşaltmıştı sonunda, derisini kullacaktı. Hurda, korkunç bir kamyonla kovalıyordu milleti. Filmi izleyeli uzun zaman oldu, bazı detayları yanlış hatırlıyor olabilirim.
Şöyle bir durum da var bahsettiğim Louis Armstrong parçası zaten o filme de adını vermiştir ve soundtrack olarak kullanılmıştır.

Zeugma dedi ki...

Ühhüü!!! Cevval ama sen de bana durmadan yazdıracaksın yaws.Geçende verdiğin gazla üç tane yazdım hatırın için.Benimkiler o kadar güzel olmuyor ki:(
''Esefle bekliyorum''demişsin ya.Önce yazdıklarımı okurken acı çekeceksin gibi geldi.Ne çok güldüm kendime:DD
Bi de motor ayarlayalım ellerime ve beynime bi zahmet.İşte hiç durmadan yazarım o zaman :DDD
Şaka bi yana hepsi senin iyi niyetin.Thanks:))
Ekleme:Bence sen yakın bir zamanda şahane bir romancı olacaksın:)

Cevval Portakal: dedi ki...

Yoo gayet güzeldi bence ilk üç yazı, ee aşinayım zaten ilk defa okumuyorum yazdıklarını. :)
Bu arada sen de bana gazı vere vere yazdıracaksın sonunda bir roman. :D

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

O kadar sinirliyim ki şu an var ya.. Off. NEyse yazını bastan okudum göbeklerde bir yerde koptum ki bu tamamen benim konsantre bozuklugumdan kaynaklanıyor. Kafa dağıtayaım dedim iyice duman oldum. Başları anladım ama sona doğru koptum tekrar bir ara okuyacağım cevval arkadaşım.. Mimi de aldım.. Görüşmek üzere..

Deli Profesör dedi ki...

Deccal hocam nolur elinde Nancy Lamott'ın seslendirdiği Jeepers Creepers'ın olduğunu söyle.

Fatih Dayan dedi ki...

"Açılın oscar verecem"

Puppini Sisters'ın Jeepers Creepersı var bende. Var ama vermem.

Hiimeeeyn.

Cevval Portakal: dedi ki...

Hocam "come rain or come shine" albümü varda, jeepers creepers yok, merak ettim şimdi bulam da indirem bare.

Deli Profesör dedi ki...

Yok hocam ya benim istediğim versiyon bu değil.Yanlış bilmiyosam Nancy Lamott'lı versiyonu çok seviyordum.Kellesine 1000 dolar ödül koydum :D

Cevval Portakal: dedi ki...

Anında bulurum, downlad linki bulma konusunda rakipsizim hocam, bu arada bir yandan header işiyle uğraşıyorum, sürekli karar değiştiriyorum ama sonunda güzel bir şeyler yapıcam.

Cevval Portakal: dedi ki...

Sabah sabah uyku tutmadı blogu kurcalayıp duruyorum. He-man'i bulana madalya vericem.

Deli Profesör dedi ki...

Valla header güzel olmuş Deccal hocam,He-Man arayışı içindeyim ama göremiyorum namanallahım göremiyorum.

Cevval Portakal: dedi ki...

Hocam çok güzel gizledim, kazayla farkına varan şaşırsın bir gülümsesin istedim. Zor bulunduğuna göre amacıma ulaşmışım. Rüya aleminden fırlayıp bir anda nasıl girdiysem internete, yaratıcılık sınırlarımın doruğuna ulaştım sabah sabah.

Deli Profesör dedi ki...

Sayfanın en altında bi flash var sağını solunu mıncıkladım ama olmadı.Sanırım numara orda.

Cevval Portakal: dedi ki...

Abi sağını solunu mıncıkladım derken... Eee tıklayınca olmadı mı yani bir şey. Alla alla audio player o yav. Bir sorun mu var acep, ben tıklayınca çalıyor ama. :S

Deli Profesör dedi ki...

Bende Adblock var belki ondan olmamıştır,sen bi iki kobaya daha sor playerı.

Fatih Dayan dedi ki...

cevval yukarıdaki yorumumda "Hiimeeeyn" diye bağırdım ya. İşte o bulduğum manasındaydı. Yani ilk ben buldum. Benim madalya. Kıymetlimisss. Benimmm. Çalışıyor o. Mıncıklamayın.

Cevval Portakal: dedi ki...

Hmmm gerçi bende de adblock var. İlk yerleştirdiğimde üzerinde o saydam "block" yazıları çıkmıştı da hatta ben alttaki player linkini engellemiştim, ama player'ı otomatik engellememesi lazım sanki. Abi bu arada en alttaki mavi kutucuktan bahsediyoruz di mi?

Cevval Portakal: dedi ki...

Fatih, abi sen ben daha ödülü koymadan bulmuşsun, madalyayı geçtim kupayı hakettin vallahi. Evet evet çalışıyor demek ki. Bir an umutsuzluğa kapılmıştım, boşuna mı uğraştım diye. Sevindim birden.Himeeeyyynnnn!!!!

Adsız dedi ki...

Mükeemmmel bir atlayışş =)

Paşam film gibi olmuş şerefsizim..
Dün okumaya çalıştım da olmadı. Basıyorum "devamını okuya", götürüyor beni "çocuk istismarına".
Ancak nasip oldu yani..

Bu arada Last fm. 'de Tony Gatlif çalıyor laaa. =)






www.buzcevheri.com

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Cevval bloguna girdim.. Yapacak bir şey yokattığın mime bakayım dedim. copy paste yapacaktım uyarıyı gördüm. Ne adamsın yav gece gece güldürdün beni. Hastanım =) (mecazi manada, sevgiline selam . ivit . )

Cevval Portakal: dedi ki...

Euheuheuh daha önce dile getiren olmadığına göre onu ilk fark eden sen oldun. Bloga böyle ufak sürprizler yerleştirip birilerinin şaşırdığını görmeyi çok seviyorum. Bir iki ufak sır daha var böyle sürpriz niteliğinde yerleştirdiğim, birileri kazayla fark etsin de "aaa bunu da düşünmüş" desin, akıllı sansın beni istiyorum.
Açıklamaya gerek yok efendim, zira bir süredir gayet bekarım, problem teşkil etmiyor artık bu konular.
İsteyen herkes hastam olabilir yani, memnun olurum hehehehe. (mecazi manada :)