11 Mayıs 2008

Beklemediğin yerden sopalarım!

UGO var bildin? UnderGroundOnline, şahane site. Şahaneliği de şuradan geliyor; adamlar dünyaya saçmalayabilmiş. Ben ki şurada underground blog yolunda ilerleyerek kendi çapımda saçmalıyorum. Bu adamlar o basamakları nasıl seri tırmandıysa, dünyaya saçmalamaya başlamışlar. "Minatour vs. Centaur" diye bir bölüm oluşturulmuş sitede, anket kıvamında. Soru şu: " Who would win a fight? A minatour armed with a trident or a centaur armed with a crossbow" Meali şudur: Mızraklı(3 dişli, zebanilerinkinden) minatour(yarı öküz yarı adam) mu döver? Arbaletli centaur(yarı at yarı insan yaratık) mu döver?
Tabi ben bu soruyu buradan millete sorsam anlamsız saçmalık olur. Adamlar ise, bu dünyanın en saçma sorusu olmaya aday soruyu Tiger Woods'undan Nicolas Cage'ine oradan da Rob Zombie'sine kadar tüm ünlülere sormuşlar. Anlamlı saçmalık olmuş.
Benim izlediklerim arasından en güzide cevabı da Ice-T vermiş, demiş ki: Minator hacamat eder. Çünküm arbalet ile bir kere kaçırırsan yeniden doldurman zaman alır, o esnada da minator seni tırpan manyağı yapar. Dungeons and Dragons hastasıymış sanırım Ice-T zamanında, oyuncunun el kitabını yutmuş olacak ki böyle seri cevap verebildi.
Şahane bir zeka testi bence. Sorunun sorulduğu an harika, adamları yakaladıkları yerler ya bir ödül gecesi, ya bir film galası. Suratlarına mikrafon uzatıldığında klişe 10 sorudan bir tanesini bekliyorlar, ezberden klişe cevaplar verecekler. Bunun olmasını beklerken böyle enteresan bir soruya kafası hızlı çalışmayan kimse cevap üretemez.
-Sorusu olan?
-Joe karakterini oynarken kendinizden bir şeyler buldunuz mu?

-Kayıp kız kardeşimi buldum, o da babamdanmış. Başka?
-Minatour mu döver Centaur mu?
-Eheuhe- ehe... eeeee? -üğ? Şimdiii bence... Sıçtım gibi ama toparlıyıcam, bi dakka...
Kafası yavaş çalışan adamlarda genellikle durum yukarıdaki gibi. Paris Hilton da var arada, dünyanın en aptal ifadesine sahip insanı nasıl daha aptal görünebilir kendiniz bakın.
FRP(fantasy role playing-fantastik rol yapma oyunu-gaime para de rulen fantasy-spiel das ros ah uh fantesia) de güzel bir şeydir. Uzun bir süre öncesine kadar uzun bir süre oynadım bu rol yapma oyunlarını. Çok da eğlendim. Hatta DragonLance(ejderha mızrağı-de la drago... eehh yeter be!) serisinin büyük bölümünü okudum diyebilirim. Oradan biliyorum, minatour nedir, crossbow nedir, hangisi kaç turnde nasıl kullanılır...
Lan ben var ya bu konuyu çok daha uzaklara taşıyacaktım. Yazdıkça yazdım nereye geldik. Neyse heh FRP. Bir ara FRP oynayan kız intihar etti haberleri geçmişti bildin? Gazetelerde FRP üzerine makaleler düzüldü "FRP oynayan gençler gerçeklikten uzaklaşıp kendilerini bir fantezi dünyasında buluyorlar, sonra da ölüyorlar..." şeklinde. İşte ben o haberi yazan mankafalı gazetecinin ağzına sıçayım! Öyle bir şey değil lan o, sığır!
Ondan önce de satanist haberleri dönmüştü. Hatta Engin Ardıç(hiç sevmem) "metal dinleyen gençler satanisttir" kıvamında dünyanın en yüzeysel köşe yazısını yazmıştı(dünyanın en neyi varsa tanıttım he şu dünyanın en bol paragraflı yazısında). Bir rivayete göre de bu saçmaladıkları üzerine metalci gençlerden bir temiz sopa yemişti Engin. Kendi yalanladı ama ben bu sopalama olayının gerçek olmasını diliyorum.
İşte bu andavallılıkların nedeni milletin mal oluşu. Bariz böyle yani, bu kadar, vardığım sonuç karışık değil. Millet mal ki bunu yiyor. Araştırma sıfır, ilgi sıfır. Gazeteden, televizyondan öğreniyor mallar her şeyi, bu yayın organları da görmek istedikleri haliyle veriyor bu ibişlere bilgiyi. "satanist metal gruplarından çocuğunuzu sakının, FRP oynamasın vallahi kopar gerçeklikten" diyor. Onlar zaten öyle dendiğini duymak istiyor. Bilmedikleri her şeyden korkuyor dingiller, yeni öğrendikleri her şey ya iyi ya kötü olmalı onlar için, mallar ya işte o yüzden. Bunların itaatkar çocukları da aynı mallıkta yetişiyor. O dönemde, tv'nin gazıyla ailesi tarafından kasetleri tişörtleri çöpe atılıp da şimdi mal olmuş arkadaşım var mesela benim. Gözlerimle şahit oldum çocuğun gelişimine, 24 yaşında herif beyaz şahinle aynı yolda bir yukarı bir aşağı gidip geliyor şimdi, ilgisiz alakasız bir çeşit mal oldu çıktı adam, cidden var böyle bir arkadaşım uydurmuyorum.
Geçen yazıda babamı övmüştüm, aklıma geldi yine öveyim; o vakit bu haberlerin geyiğini çeviriyorduk, espri türetiyorduk adamla. Cidden çok değerli insan he babam düşündüm de.
Bu tv'den öğrenme olayına cidden kılım. Yakın bir süre önce başıma geldi, FRP oynadıktan sonraki zaman zarfı:
Bekar evi kıvamında hayat sürdüğüm için arada halam kontrole gelir, evin anahtarı vardır onda. Bitlendik mi, evde ayakkabıyla mı geziyoruz, iki hafta önce yapıp dolaba koyduğu sütlaçlar bitti mi vb... diye merak ettikçe açar kapıyı dalar eve. Yine bir soğuk kış günü, öğlen suları, bilgisayar başında vakit öldürmekteyim. Trink diye açıldı evin kapısı, halam dış kapıyı aştığı gibi koşa koşa odamın kapısını da aştı. N'oluyoruz lan, diye seyrederken telaşla açtı odamın pencerelerini. "Hala napan?" demeye kalmadan fırladı gitti salonun camlarını da açtı. Salonun ortasında tornado var, bilgisayarın üzerine kar yağıyor. Balkanlardan çıkıp salon penceresinden giren soğuk hava dalgası, odamın penceresinden evi terk edene kadar saatte 250km'ye ulaşıyor. Kalkıp peşinde koşturuyorum, evi havalandıracam diyerek bulduğu pencereyi açıyor. Sonunda pencereleri bitirdi de sorabildim, neden zatüre olmam gerektiğini.
Kadıncağız televizyonda izlemiş, "elektronik aletler radyasyon yayıyor, en çok da bilgisayar radyasyon saçıyor" haberini. 10sn daha gecikirse sürekli radyasyona maruz kalan bünyemin mutasyona uğrayacağını hesap etmiş olacak ki, evi havalandırıp radyasyonu dışarı çıkarmaya çalışıyor kadın. Bir süre çabaladım halama radyasyonun nasıl bir şey olduğunu anlatmak için, beceremedim. Paltoyla devam ettim işime. Kanalın adını da öğrendim ama: Show TV.
Ben şimdi yapacak haber bulamayıp da dünyanın en kıytırık haberini, hayat kurtarıyor gibi yayınlayarak bu yaşlı başlı kadıncağızı telaşa sürükleyen Show TV Ana Haber Bülteni'ne küfretmeyeyim de kime küfredeyim a'dostlar? Ben böyle yayıncılık anlayışının, milleti keriz görüp de eften püften bilgileri basan habercilik anlayışının, içine sıçmayayım da nereye sıçayım? Denizi mi kirleteyim? Lan bak aklıma geldi sinirlendim, lan çok öküzüz ya, vallahi çok öküzüz. Muasır medeniyet böyle mi yetiştirilir lan yavşaklar!
Atatürk'ün yerinde olsam bir yolunu bulur yeryüzüne iner, tek tek sopalarım bunları. Sopalayacağı çok adam vardır gerçi bunlar ilk sırada değil, ama kesin bunları da aradan çıkarırdım.
Laf sopadan açılmışken aklıma geldi. Dün babamla oturuyoruz, Hollow Man oynuyor tv'de. Babam dedi ki; "görünmez olsam ne yapardım biliyor musun?". "Nedir?" diyerek meraklandım. "Bir sopa alır, üzerine allahın sopası yazar, Tayyip mayyip kim varsa dayak arsızı yapardım kameraların önünde."
Saygı duruşunda bulundum sonra.

Cevval diyor ki:
Çocuğunu mal yetiştirme!
Engin Ardıç'ı dövenleri tanıyorsan tebriklerimi ilet!
Kıytırık haberlere prim verme!

22 ötmük:

Zeugma dedi ki...

Sopala Cevval.Bazı şeyler var ki en sabırlısına cinnet getirtiyor işte öyle :)
Bana da yaptıralım şöyle bayan işi bir sopa.Hani hanımlara özgü incecik sigaralar vardır ya,öyle :)
İnce olacak ama,vurdukça ''Yandım Allah tööbe!''dedirtecek :DD
Sendeki bu baba sevgisine hayranım.Her fırsatta vurgulaman çok güzel :)O da tıpkı sen ya.Ne kadar güzel ve zekice;haber izlerken kızıp da bulduğu fikir :DDD

Adsız dedi ki...

Harbiden ha!En sevdiğim renk olan siyahı giymekten korkmaya başlamıştım!Mahalle aralarında üzerimde gezinen gözler ve düşünceler hissediyordum:

-Aha bak la onlardan!Olum görmüyon mu siyah giyiyo işteé

-Kardeşim cenazeye gidiyoruz ya!(yusuffffff)

Bu tiviler için Rahmetli dedem tee yılar önce demiş;"Oğlum bunlar avanak kutusu"

Not:Anneler gününüz kutlu olsun.

Goddess Artemis dedi ki...

Efendim, önce babanıza hürmetlerimi iletiniz, bende kendisine saygı duruşunda bulundum 1 dakikalık. 'Allah'ın Sopası Yok Ki!' Diyenlere, Cihan Ceylan gerekli yanıtı vermişti bir ara özel bir bölümle.

Kezâ, Engin Ardıç namlı kalemşöre de bir açık mektup yazdıydım. Çünkü, O da, rock/hard rock/heavy metal camiasına sataşmaktan daha da vahim saptamalar yapmaya, iyice saçmalamaya başlamıştı. Bu kalemşör için, en son görüşlerimi ise gaykedi'nin bir yazısına yorum olarak bıraktım.

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

aklıma geldi de , yıllarca televizyon u yakından izlemeyin dediler bize .. Sonra gözlere zararı yok''muş'' dedi doktorlar .. Ispanak yeyin popeye olun , süt için tavan arasına sıkışın dediler .. Meğersem ıpsanaktakı vitamini vücut direk alamazmış .. Sütte de öyle .. Bunu söyleyen yine doktorlarımız .. İnsanoğlunu aldı bir ikilem .. Yetmedi balıklar aslında zekidir dediler .. Kimse inanmıyor şimdi .. Bak doktor söylemiş diyorum , araştırma yapılmış diyorum binmemne üniversitesinin .. ı-ıhh.. insanoğlu bilime inancını yitiriyor ..
--------

radyasyon konusunda yapılan bir uyarı var .. Mikrodalga fırına yaklaşmayın .. Şimdi soruyorum :
- Ulan manyak , mikrodalganın içinden çıkan yemeyi yiyorum bi bok olmicakta yaklaşınca mı kanser olucam .!!!

Adsız dedi ki...

God save the Cevval

=)

Saçım uzunken karımısın olum sen oldum, küpe taktığımda i.ne oldum, siyah giyindiğimde satanist..

Bütün bu yaratıcı düşünen beyinli insanlara moloz'ul andaval ya da Hz.Odun diyorum.

Adsız dedi ki...

Bu yazı için 1 dakkalık saygı duruşunun ardından yazıyorum.Hocam tespitleirn süper.Seni ayakta arkışlıyorum.

Ben diyorum ki:
Cevval'i dinle
Cevval'in babasına saygı duy
Ellerinden öp,başına koy

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Babana sonsuz saygı ve sevgiler :) Dahice bir fikir... Ben de saygıyla eğildim cümlesi karşısında vallahi...

Adsız dedi ki...

Kıraçta tüm rapçilerin uyuşturucu kullandığını söylemişti. Cezada ona toprağın para edip etmediğini sormuştu. Bu mantıkla Bülent Ersoy tarzı müzik yapan herkesin dönmeye meraklı olduğunu söyleyebiliriz, ya da söyleyemeyiz.

Cevval Portakal: dedi ki...

@kasımpatım, şöyle vurduğun yerde kırmızı çizgi bırakanından bir tane yaptıralım sana da. Sopalanmadık sopalık kalmasın ortalıkta.
Baba kendini sevdiriyor valla, ben ekstra bir şey yapmadım. :)

@zehirliörümcek, euehueh abi bir dönem Hz Muhammed'in de, Fatih Sultan Mehmet'in de küpesi varmış geyikleri dönerdi. Çok enteresan yıllardı cidden.

@goddess artemis, babam da galiba Fermuar'daki "allahın sopası"ndan biraz esinlendi ama ben görünmez adam fikrini çok yaratıcı buldum. Engin Ardıç'ı geçmişte çok takip etmişliğim yoktur, ama yani adam bana biraz balon geliyor. Tip itibariyle de balonu andırıyor ufaktan ama sanki bilmeden yazan sadece sivri diliyle prim yapan bir adam izlenimi bırakıyor insanda. Gerçi o linklediğim "satanizm" içerikli köşe yazısında geçen "Osle Osborne" ismi ve yeşilçam kıvamında betimlenen aile yapısı ne kadar bilmeden yazdığının kanıtı olsa gerek. Hani sivri dili de gazete de olunca iş yapıyor gibi. İddia ediyorum karşıma alıp konuşsam çok seri laf sokarım kendisine.

@batuhan doğu alkaya, abi o hayal kırıklıklarının en büyüğü de ıspanakta yaşanmıştır herhalde. Bir neslin çocukluğu harcandı "ıspanak" diye diye. Bir numarası da yokmuş.
Mikrodalga olayı da apayrı bir enstentanedir. Düşününce çevrede kanser yapmayan çok az şey var galiba. Hani şöyle bir derlesen "hedehödö kanser yapıyor" haberlerini, listeden uzaya asansör yapılır.

@buzcevheri, abi o konuda en güzel yöntem Hz Odunları yakın çevreden uzaklaştırmak veya kaale alınmadıklarını bir şekilde belli etmek sanırım. Çok adam harcadım bu yüzden ama değdi bence. :)

@kacmee, çok çok teşekkür ediyorum, ve "Kacmee diyor ki:" başlığı altında sıralanan tüm buyruklara uyulmasını emrediyorum.

@aydan atlayan kedi, babam diye söylemiyorum pek yaratıcıdır. Gerçi adam oturup makine yapıyor, vallahi bildiğin 2 tonluk demir yığını makine yani, mucit gibi. O yüzden yaratıcılığından şüphe etmedim hiçbir zaman.

@onurr, ben hatırladığım kadarıyla Ceza daha farklı bir şey söylemişti o konuda, sormamıştı da direkt söylemişti sanki, serzenişte bulunmuştu hatta. :D

dilekss dedi ki...

dersaneye gittiğim dönemde siyah ve yırtık pantalon takılırdım kedi kesen koymuşlardı ismimi :)

harbi mal bu millet ....

halana üzüldüm yaws ne hışımla gelmiş öyle radyasyona hayır zatürreye evet :)

babanın ellerinden öpüyorum ne güzel bir zihniyete sahip bütün babalar öyle düşünse sihirli sopaya gerek bile kalmazdı dimi cevval slm söyle babana :))

Deli Profesör dedi ki...

Bu satanist manyaklığı bi ara zirve yapmıştı zaten.Nerdeyse üzerine siyah giyen,uzun saçlı herkesi toplayıp merkeze götürüyolardı.Sonra da zopayı basıyolardı sanırım.Hep bu Engin Ardıç türündeki salakların şişirmelerinden kaynaklanan olaylar bunlar.Bizim haber bültenlerimize dikkatli bile bakmaya gerek yok,10 haberden 5inin uydurma olduğunu kolayca anlayabiliriz.
Bir de hepinizi yakında çıkacak olan Brütal Legend'ı oynayama davet ediyorum.Jack Black'le efsanevi metal çağı.

iltiriş dedi ki...

Babana saygılarımı iletirim cevval ama amcadan ricam listenin başına

baykal denilen denizi alsın sonra üniversitelerin profcuklarını alsın özellikle hukukcularını ve rektörlerini sonra sertel denen bir kadın var ben onu hiç sevmem onu da bi güzel hacamat etsin

sonra ana habercileri dövsün özellikle m.ali birand ve ali kırcayı

sonracıma yok onlarıda yazmayayım ayıp olur şimdi bu kadar istek

ben her zaman şunu söylüyorum da anlayan yok

1-tv haberleri
2-önünde prof etiketi olan
3-internet haberleri ve internetdeki bilgiler

bunlardan gelene inanmayacaksın diyorumda anlayan yok ha öküz ha öküz işte o kişiler

Deli Profesör dedi ki...

Buzcevheri'nin yorumuna ek : Öküz Aleyhisselam da güzel bir tabir olabilir :D

Adsız dedi ki...

Ben sadece giriş bölümünden bahsettim, gelişme bölümü daha heyecanlı,ilgi çekici ve "aaa ne dediii!" dedirticiydi. Sonu ise malum küfür etti direk. :D

devrim dedi ki...

engin ardıç'ın yazısını kesip saklamıştım; sabah gazetesinde yayınlanmıştı o yazı. hıbır'dan aptulika, uzunca bir süre, etrafa pisleyen "engin ardıç" kuşları çizmişti köşesinde...
şimdi düşündüm de, acaba neden kesip sakladım ben o köşe yazısını? olur ya amerikan filmlerinde, cinayeti araştırmaya gider dedektif; şüphelinin evinde defter sayfalarına yapıştırılmış gazetelerden kesilmiş haberler falan bulur....
duruyor hala o köşe yazısı...

Cevval Portakal: dedi ki...

@dilekss, her eğitim öğretim kurumunda en az bir "sato" lakaplı genç bulunuyor, tabi bunda ibiş medyanın ve ibiş medyadan beslenen gençliğin payı büyük ama olsun. Kişisel alma yani.
Bütün babalar böyle düşünse görünmezliğe gerek kalmazdı, açık açık görünür babalar soparlardı milleti.

@profesör, evet hocam bir ara bariz "satanist avı başladı" ayarında haberler çıkmaya başlamıştı. Komikti, hep komik şeyler oluyor bu ülkede ne güzel.
Jack Black deyince merak uyandı şimdi, bir araştırayım oyunu enfes olması muhtemel duruyor. Şimdi biraz daha inceledim oyun Xbox, Playstation3 için filan hazırlanmış, elimde o teknoloji mevcut değil. Bir yolunu bulup oynamalı yine de.

@3k, sen merak etme hocam, dayağı hak eden babamın gazabından kurtulamaz. Gerçi tahminimce liste; Fettul, Tayyip, Unakıtan, Gül... şeklinde ilerlemekte. Takiyeciler yerini kaptırmaz kolay kolay. :)

@onurr, o kaçınılmaz son. Ben bir şey yazıyorsam birileri küfür yemeli, yoksa boş yazmış gibi hissediyorum kendimi.

@devrim, eğer o köşe yazısını taratıp internete göndermiş isen, linklediğim kesilmiş köşe yazısındaki makas izleri sana ait olabilir.

Kayhanoviç dedi ki...

Dahice bir fikir...
Bu arada Engin Ardıç dayak mı yemiş ( :
Aklıma erman toroğlu geliyor ne dayak yemişti ya orAda olan bilir ( :

Deli Profesör dedi ki...

Hocam I Wanna Be the Guy noldu?Save dosyasını atalı haftalar geçti ses yok :D

Zeugma dedi ki...

Cevvalcim,birisi bana iyilik yaptığım için takmış kafayı.
Evet yanlış duymadın.İyilikten rahatsız oluyor.Altında başka şeyler arıyor.Çok fena sopa hak ediyor :(
Aklıma sen geldin.Kırmızı çizgi bırakandan yaptıracaktık hani..
Kaç günde alırız?
''Allah'ın sopası yok'' yazandan da olabilir..
Hırsım geçmeden çabuuk :(
Çok lazım Cevvaaalcim :(

Cevval Portakal: dedi ki...

@kayhanovic, vallahi bir rivayete göre heavy metal aşıklarından çok temiz sopa yemiş.
@profesör, hocam ben usandım ondan artık. O oyun yendi beni, ben ki yenilgiyi kabul etmem ama yendi o beni. 802730 kere dikenlerin üzerine atlayıp ben parçalandıktan sonra yükselen platformu izledim. Sonra da dedim ki bu oyunun sonu, mutlu sonla bitmiyor demek ki, ölüyorsun öyle bitiyor dedim.
@kasımpatı, hemen veriyorum siparişi marangoza, hiç merak etme sen. Ne oldu, kime kızdın bakam.

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

buzcevheri , siyah giyinince satanist oldum demişte bak neler geldi aklıma ..

Sene 1999 .. Ulan kim bu metallica diyerekten gidip Black Album alıyorum .Ama o zaman Eminemde dinlerdim :P:P öyle bir boşluktaydım yani .. Herneyse zaman geçti heavy metal denen kapıyı açtım .. Ne var ki babamla çok kavga ederdim bi ara .. Ben kaseti aldım açtım Wherever I May Roam çalıyor .. Ulan bu ne derken falan Show Tv bizim caaanım şarkıyı Satanizm haberine jenerik müzik yapmazı .. Yetmedi Uğur Dündar ' da Arena 2 ya koydu güzelim şarkıyı .. Tabi babam tırstı .. Başladı bir ambargo evde .. Bende gidip inadına tüm albümleri aldım .. Kill Em All kapağını gördü .. Kan man var .. İyice tadı kaçtı adamın . Neyse yılmadım tüm sözlerin türkçesini buldum .. Tek tek okuttum babama .. Bak dedim jeneriğe koyuyolar ama alakası yok .. Adamları tek tek tanıttım akraba ettim nerdeyse .. Öyle öyle kalktı ambargo üstümden ..

Şimdi evde bütüngün gitarımı çalar başlarını ağırtırım çıtları çıkmaz .. Sabaha kadar dinlerim , hatta utanmadan brutal vokallerde , death metalde vs ses açarım .. Saygı duyarlar .. Benim zevkim ..

Zeugma dedi ki...

Ehehe :))
Üff..Kendimi tanıyamadım.Amma kızmış döktürmüşüm he??
O anda ciddiyim sopa hazır olsa dövecektim.Hırsım geçmiş ama : ))

Boş ver ya,ilahi adalete havale ediyorum.Masum,günahsız,iyi niyetli insanları uzun süreli üzmenin cezası büyüktür eminim.
It is bir önceki konumuzdu hatırlarsın.Hani zavallı köpeğe eziyet eden kadın ve hospital..
Yuhh!! Cümleye bak.Neşem yerine geldi galiba.Nedenmiş?Çünkü dünya iyisi Cevvalciğimin sayfasındayım ve ona içimi döküyorum :)))
Tekrar söylüyorum:İyi ki varsın :