20 Kasım 2007

Bloguna reklam koyma!

Bugün hafif'te gezinmekteyim, Çok dolanırım hafif'te, ziyaret edilmesini de emretmiştim zaten. Okudum ki bir anti-reklam ajansı peydah olmuş. Sağı solu işgal eden reklamlara kıl oldukları için protesto ediyorlarmış, baltalıyorlarmış. İlk aklıma gelen bunun neden daha önce benim aklıma gelmediği oldu. Ajans kurmak blogger'dan account almak kadar kolay bir iş olmasa da, en azından "ben bunu daha önceden düşünmüştüm" diyebilirdim. Olmadı, başkasının aklına gelmiş, olanağı da varmış o kurmuş.
Adamlar aynı zamanda bloglara konulan reklamlara da gıcık. Onu protesto etmek için bloglara yerleştirilmesini istedikleri bir "ad-free blog" logosu hazırlamışlar. Ben başından google reklamlarına gıcık olduğum için ve sayfaya buyruklarımla bağdaşmayan bir şey yerleştirmekten hoşlanmadığım, sayfaya da görünümünü bozacak bir şey koymak istemediğim için o logoyu da koymadım. Site linkleri filan var sağ tarafta, onlar reklam değil ben gidin, görün, eğlenin okuyun diye emrettim o linklerin ziyaret edilmesini.
Google reklamlarına gerçekten uyuzum. Öncelikle samimiyeti öldürdüğüne inanmaktayım. Bir sayfada kainatın sırları bile açıklanıyor olsa. Arada o google reklamlarını görünce ister istemez "lan dingil orada oturmuş akıl veriyor, bir yandan da millet tıklasın üç beş cent kazanayım diye bekliyor" şeklinde düşünüyorum. Belki yazarın kendine göre geçerli nedenleri vardır, beni ikna da edebilir ama o reklamları görünce ilk aklıma gelen bu. Şöyle bir görüntünün pek samimi olduğuna inanmıyorum:

Yeşili koruyalım arkadaşlar, suyumuzu tutumlu kullanalım, egzozumuza filtre taktıralım, fazla osurmayalım küresel ısınmayı tetikliyor. Kendimi bu işe adadım, her şeyi bıraktım dünya yok olmasın diye uğraşıyorum, allah belamı versin nası duyarlı bir insanım ben. Evde kutup ayısı besliyorum sırf nesli tükenmesin diye.

Google Reklamları
www.hayvankatlet.com
Köpeğiniz salonun ortasına mı sıçtı. Arayın bizi
gelip katledelim. Her türlü kedi,köpek,papağan
amerikan kartalı...vb katledilir.


www.ceptelefonumanyaa.com
Cep telefonu manyağı mısınız? Gelin size nokia'nın
son modellerini kakalayalım. Alın, video filan çekin
bir ay sonra sattığımızın yarı fiyatına geri alıp daha
üst modelini kakalayalım.




Evet arkadaşlar küresel ısınma toynamızı zitmek üzere, barajlar kuruyor. Hepimiz üzerimize düşeni yapıp dünyayı kurtarmalıyız. Mesela ben su gitmesin diye 3 aydır yıkanmıyorum...


Şimdi bu arkadaş google'dan kazanacağı üç beş doları hesaplarken sizce bu yazdıklarında samimi olabilir mi?. Blogunun görünümünü de çükertmiş olması ekstra denyoluk. Ondan sevmiyorum ben bu reklamları filan. Müritlerimin beyninin bu reklamlarla yıkanmasını istemiyorum, benim söylemediğim bir şeye yönlenmesinler istiyorum.

Cevval diyor ki:
Audi reklamlarından başkasını izleme!(çok güzel lan onlar)
Google reklamlarına tıklama!
Aranızda 1000$ toplayın getirin!(zaten reklam almıyoruz olum, ne yiyicem ne içicem ben)

1 ötmük:

Adsız dedi ki...

Bende de vardı google reklamları.Kaldırdım hepsini çöpe attım.