30 Kasım 2007

Gelmeyin üstüme, küfrederim o olur!

Az önce farkettim, çok basit şeyler yeterli bağımlılığı yaratabiliyorsa kendilerinden önemli bir çok şeyin önüne geçebiliyorlar. Böyle de saçma bir tespit yaptım işte ben az önce. Uykumu alamadığımdan asabiyim, hafif sarhoş gibiyim, onun etkisi olabilir.
Geçen gün servise verdiğim dijital fotoğraf makinesini sardıkları balonlu naylondan çıkarttım, kurcalıyordum. Hani o üzerinde hava dolu balonlar olan, genellikle elektronik eşya sarmak için kullanılan hedeler varya, onların adı "balonlu naylon"muş, araştırdım öğrendim. Araştırmamın nedeni, onun daha enteresan bir isme sahip olduğunu düşünmem oldu(strafor, kortonpiyer... vb).
Her neyse az önceye geri dönelim(back to the future). MSN'de arkadaşlarımla konuşuyordum, bir yandan internetin diğer nimetlerinden faydalanıyorum. Bu sihirli balonlu naylon bir şekilde elime geçti. Bıraktım her şeyi, başladım balonları patlatmaya. Asabi bünyeye terapi etkisi yaptı bu balonlar. MSN pencerelerini sarsan kıpraşımlar eşliğinde hepsini patlattım balonların. Böyle ilaç etkisi göstereceğini bileydim, teknik serviste arıza tespit edilemediği söylenen fotoğraf makinesi yerine buzdolabını filan gönderirdim. Onun da bir arızası yok zaten.
Ben manyağım düzgün çalışan bütün eşyalarımı sıkıldıkça teknik servise gönderiyorum ya da teknik servis elemanları bir insanın başka bir insana ne derece şiddet uygulayabileceğinin farkında değil, neyse konumuzla alakasız. Lan bak yine sinirlendim şimdi, her şey dokunuyor varya bugün bana. Her şey sinirimi bozuyor bugün benim, kırasım dökesim geliyor, kim ne dese batıyor bugün bana. Böyle de geçimsiz bir insanım işte.
Uykusuzluğun verdiği asabiyete artı olarak rüya alemine de yakın olduğum için yazının başındaki tespitte bulundum. Nasıl ki sigara bağımlıları olarak, nikotin alamadığımız mekan cennet olsa bile kaçıp kurtulup sigara içmeye çalışıyoruz. Nasıl ki bir başladımı, kaya tuzundan çatlamış dudaklarımız ile bir paket çekirdeği bitirmeden rahat edemiyoruz. Bu tip basit zevklerimizi her türlü meşguliyetimizin önüne geçirebiliyoruz. Böyle de tuhaf bir durum var yani nedendir bilinmez.(bağlayamadım sonunu)
Virtual Balon Patlatma Şeysi. Gidin patlatın, bir şeyler yapın işte. Ben uyuyabilirsem uyuycam, olmadı pis elektriği atmanın bir yolunu bulmam gerekli. Uykumu aldıktan sonra ben belki utanır silerim bunu, o arada okuyan diğerlerine anlatmasın.

Cevval diyor ki:
Asabiyim, yakınımda dolanma yeter!

3 ötmük:

Adsız dedi ki...

Merhaba Cevval ben çilekbahcesi siten hayırlı olsun.Güle güle hatta çık üstüne çıkabilrsen tepe tepe kullan ya da kulansınlar bizim gibi ötükzadeler.Neyse yazın yine güzel olmuş bir çok insanın bildiği bir şeyi sanırım sen yeni keşfettin.Bu balonlu naylonlar her zaman strese,sıkıntıya birebirdir.Bence herkesin evinde bulundurululması şiddetle tavsiye edilmeli hatta bunun için belki de kanun hükmünde kararname bile çıkartılabilinir diye düşünmekdeyim.Benimde elime ne zaman geçse patlatır dururum hatta en son şu Sivas ellerine İzmir'den taşınacağımız zaman bütün eşyaları sarıpsarmalamak için bir top alıp gelmişti eşim de biz de alt komşumla oturup saatlerce patlatma yapmıştık.Ay pek bi iyi gelmişti.Bence sen de al evinde bir parça bulunsun hiç yapacak bir şey bulamadığında ya da işte böyle stresa filan düştüğünde kurtarıcın olur.

D!mple Rock dedi ki...

naylonlu balon mu. uhh. bende yıllarca patlattım onlardan. Onun için stres topu, baloncuk, pıt pıt, çıt çıt, uput pututt diyenler oldu. Ben çocukluğumdan şu saniyeye kadar bi sıfatla çağırıyordum onu, şu sniye itibaryle unutmus bulunmaktayım. Bööle nostaljik anlar zaten ya midemi, ya zhnimi bozar. (mide bulantsı da mde bzulması saylrsa.)
Nse, geçenlerde baya bi dsmüstüm o naylon balonunun adını. nedir acaba diye. sayende büyük bi meraktan kurtuldum. Detayları, detaylar hakknda benim dlimden knusanları sverm. Bloğunu da bu yzden sviorum. Baskaları gibi yatak odanı, yediğini, gydiğini, izlediğini gzümüze skmuyorsun.Abarttım bloğunu bağlantı listemde gösteriorum artk.(: Konudan knuya atlamamış, resmen uçmuşum. Farkettm gdiorum.

Hoççakaaal
Kuzen Portakal!!
;)

Adsız dedi ki...

Slm Cevval Tamer ben tarih biraz eski ama geç kalınmış bi randevu değil sonuçta...
Güzel yazmışsın herkesin gördüğü ama kimsenin bilmediği detayları bulmuşsun yazını okuduktan yıllardır patlattığım ve sitresimi alan şeyin adının çok enteresan bişe değilde balonlu naylon olduğunu sayende öğrendim sağol :)