24 Kasım 2007

İndirin, oynayın!


Şahane oyun buldum, siz de oynayın dedim ondan böyle kısa bi yazayım geçeyim. Crayon Physics. Boya kalemleriyle şekiller çizerek oynuyorsunuz. Oyunda böyle bildiğin dandik defter kağıdına bi top koymuşlar, bi de yıldız var, topu yıldıza yuvarlamaya çalışıyorsun. Herşeyi de çizerek yapıyorsun ne bileyim işte bi yuvarlak çiziyosun topun üzerine bırakıyorsun. Top çarpmanın etkisiyle yuvarlanıyor filan. Arada boşluklar var oraya bi kare çiziyorsun top bunun üzerinden yol alıyor başka bir yere çarpıyor yuvarlanıyorlar işte böyle böyle oyun oluyor, güzel yani. Soldaki resim renkli olsa daha anlaşılır olacak ama yeminliyim koymuyorum buraya renkli bir şey, sırf o yüzden video yerleştiremiyorum sayfaya. En başından keşke turuncu tonlarında yapaydım blogu cıvıl cıvıl olurdu.
Neyse işte o resimdeki top böyle kırmızı esasında, aynı boya kalemiyle çizilmiş gibi, yanındaki direk gibi şey de mavi, çapraz duran varya. Zemin de aynı defter sayfası gibi. Çok etkileyici aslında o görüntü ama ben üşenmedim gittim siyah beyaz yaptım onu irfan view'de.
Cidden şahane oyun pişman olmazsınız, hem insan oyun indirdim diye pişman olur mu a cibiliyetsiz en fazla beğenmez, silersin. Buradan indirin oynayın. Bir de bunun "deluxe" versiyonu hazırlanmış. Onu indirip oynamak mümkün değil ama. 2008' de IGF(independent games festival)'e katılacaklarmış onunla. Bir video hazırlamışlar tanıtım amaçlı, çok daha fonksiyonel hale getirilmiş oyun. Balta çizip adam öldürüyorsun yani o derece. Download linkini verdiğim oyun bu deluxe versiyonunun yanında tırt kalıyor ama olsun eğlenceli yine de. Oynayın eğlenin... ne bileyim oynamayın veya.
Bir de aklıma geldi eskiden Comix Zone oyunu vardı(oyunun ismini hatırlayana kadar dibim düştü dibim). Sega Mega Drive'ım vardı benim, onunla oynuyordum. O oyunda da böyle kahramanımızla çizgi roman sayfalarında ilerliyorduk. Çat diye bir el çıkıyordu karşımıza yaratık çiziyordu, dövüşüyorduk yaratıkla, o da şahaneydi zamanında zevkle oynamıştım. Aklıma geldi öyle. O oyunun da download linkini buldum isteyen indirsin. Segamı komşunun çocuğuna vermiştim yıllar önce, şimdi istesem geri alabilir miyim acaba. Çocuk da artık çocuk değil ki eşşek kadar adam oldu, bordro sahibi adam oldu çıktı, apartmanın dayısı oldu. Micro Machines vardı bir de oyuncak arabalar... ne güzel oyundu o.
Özledim lan, vallahi özledim. Sega'nın tadı başkaydı.

Cevval diyor ki:

Guzel flash oyun bul, bana link at!
Boş boş işlerle uğraş, üstüne bi bok yemiş gibi sevin!
Araştır bi bak bakalım sega satın alınabilecek bir yer var mı!

3 ötmük:

Fatih Dayan dedi ki...

haggetten süper oyunmuş. Ama hemen bitiyor. Şu baltalı filan dediğin çıksa.. hay aq gine sahip olamıyacağımız bişeylerin bağımlısı olduk.

Kriptograf dedi ki...

Hocam oyunun yeni versiyonunu buradan [http://www.miniclip.com/games/magic-pen/en/] oynayabilirsiniz hem daha zor hemde ben neden bu kadar eski bir konuya öttüm inan bilmiyorum.
Ama bu oyunu oynayan başka insanların olması gerçekten güzel :)

Cevval Portakal: dedi ki...

Hocam ne iyi ettin de yazdın yorumu, benim haberim yoktu bu yeni versiyondan, anında açtım oynamaya başladım şimdi. Çok teşekkür ediyorum.